Tábor a folyó partján

2014.08.18. 21:10

Lassan vége a nyárnak… Gondolom, még rémlik, hogy a saját nyaralásomról már beszámoltam (http://agility-debrecen.blog.hu/2014/07/28/a_nyaralasrol_kutyaszemmel#more6555295), most pedig itt az ideje, hogy a többekéről is meséljek.

Kicsit vicces, mert a haverok ugyancsak szűken mérték a beszámolókat. Egész konkrétam csak Dice gazdija, Betti ragadott klaviatúrát. Na de én semmit nem bíztam a véletlenre: Szarvasra, a MAGISZ Agility Táborba jómagam is beugrottam pár órácskára, így legalább a helyről és a hangulatról saját tapasztalatból számolhatok be. De lássuk először Betti beszámolóját:

„A táborban aztán volt minden, kéremszépen. Bandázás, fröccsözés, nagy röhögések hülyeségeken... hajnali 5-kor kelés, mert 6-tól edzés és előtte még pakolni is kell... nagy pancsolás a Holt-Körösben... Dice kimentése, aki szegény azt hitte, hogy a stégről be tud utánam sétálni, és aztán még azt is hitte, hogy ugyanott ki tud mászni... Aztán volt még jó fej edzőnk, aki szegény kórházba került, de aztán feltámadt és visszatért hozzánk. Volt szimatolgatás a ligetben, játék, más kutyákkal és igen... volt az elmaradhatatlan sz*rban hempergés is. Ennek eredményeképpen volt WU2-s samponos kezelés is a Körösben (Ezt a fürdetés-mániát nem értem. Miért baj, ha sz*rban hempergünk?- Drazsé).

Aztán volt még sátorban alvás a kutyával, amit én eredetileg úgy képzeltem, hogy én elterülök a matracon, miközben ő aranyosan összekucorodik a párnáján.. Nem így lett. Természetesen. (Mert ami egy kutyának jár, az jár. - Drazsé) Volt éjszakai verseny, amin egyszer próbáltunk indulni, de Dice sajnos már kivette az akksiját addigra (Mert éjszaka aludni kell. Lehetőleg a gazdi helyén. - Drazsé). Voltak hülye bogarak, amik szétmarták a lábam és még mindig látszik a nyoma, ahol megszúrtak. De még voltam az arborétumban is, fák, füvek, bokrok, kiabáló pávamamák és pávacsibék között. Hosszú volt, de jó volt. Fárasztó, de üdítő is egyben.”

Szerintem tök jó lehetett a tábor, morgolódtam is Gazdinak, hogy jövőre ott a helyünk. Kivételesen még egyet is értett velem, kifejtette, hogy tiszta úttörőtábor fíling (ezt nem tudom, ehhez fiatal vagyok), és naná, hogy megyünk.

Klassz a Kőrös, bár először nem értettem, miért cipelnek be a vízbe, mikor nem is fetrengtem kakában. Gazdiék ruhástól fürödtek (Hogy PasiGazdinak milyen szaga volt utána... Esküszöm, a sz*arban fetrengés után sem voltam olyan büdös.), valami water challange-et emlegettek, és videóra vették, ahogy beugranak a vízbe. Inkább az én nagyszerű úszótudásomat kellett volna videózni. Na mindegy. Jövőre megyünk, és persze hoztam pár képet is, abszolút a teljesség igénye NÉLKÜL, tekintettel az elkészült fotók mennyiségére..

 

 

Ui.: Legközelebb a DASzE-táborról ugatok nektek, addig is pacsi mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://agility-debrecen.blog.hu/api/trackback/id/tr706615401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása