Nyuszi, hopp!

2015.04.03. 09:10

Valami nyuszit magyaráznak a Kisgazdiknak Gazdiék. Meg ünnepet.

A magam részéről nem mindig értem ezeket a kétlábú ünnepeket. Nekem ünnep van minden nap, mert olyan családom van, akik minden nap elmondják, hogy szeretnek. Meg játszanak velem. Az ünnepek (ezt már megfigyeltem) az én szempontomból csak annyiban jobbak, mint a többi nap, hogy Gazdiék olyankor többet vannak itthon. És ez jó. Ráadásul már kaptam ajándékot is: egy új sípolós kutyát. Nekem már kerek a világ.

Nektek, többi kétlábúnak boldog nyulat, és boldog kutyákat kívánok! A négylábú haveroknak pedig nyuszikergetős, sétálós, gazdis ünnepet....

10999893_970762129603161_5820695937552723649_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://agility-debrecen.blog.hu/api/trackback/id/tr457335280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása