Mizéke

2015.06.02. 21:27

Na jó, nem is Mizéke, hanem Mimóza. Mimi. Mimó. Vagymi. Örökbefogadtuk. Elmesélem…

Úgy kezdődött, hogy agilityzünk Gazdival, ami szerintem menő. PasiGazdi pedig elkezdett azon töprengeni, hogy ő is szeretne. Mert menő egy klassz kutyával villogni, kutyasuliba meg versenyekre járni, meg bandázni a többiekkel. Persze ha rajta múlik, akkor azóta is csak gondolkodna rajta…

Szerencséjére Gazdi meg én már ismertük Mimit a netről. Gyepis kutyus, két hónapos baba volt, amikor a Pacsi Kutyamenhely (https://www.facebook.com/pacsikutya?fref=ts) a szárnyai alá vette. Miminek mázlija volt, nagyon hamar egy szuper ideiglenes befogadóhoz került. Gazdival az ő képein figyeltünk fel erre a Kisvacakra. Meg is beszéltük, hogy milyen helyes. Ekkor már tényleg igazán aranyos volt. A gyepin még csak egy halálra rémült szőrcsomó volt.

Aztán Gazdi megmutatta Mimit PasiGazdinak. Cuki. Tetszett. Ekkor már két hónapja élt az ideiglenesénél, sokat kupálódott. Már meg lehetett simizni, tanulta a szobatisztaságot, meg sétálni pórázon. PasiGazdi el is ment megnézni, és megbeszélte, hogy elkezdünk mindannyian ismerkedni. Mármint a család többi tagja.

Némi kavarodás azért volt a történetben. Egész váratlanul úgy nézett ki, hogy külföldre adják örökbe Mimit. Gazdiék elég csalódottak voltak, de aztán a kinti család visszalépett.

PasiGazdi gyorsan el is hozta látogatóba, egy napra. LÁTOGATÓBA. EGY(!) NAPRA…

Én meg nem értettem, hogy mi ez az izé. Mizé. Mizéke. A séta még oké, elbandukoltunk, de aztán játszani akart velem. Meg rámászott a fejemre. Sőt, húzta a fülemet is. Amúgy cuki volt a kiscsaj, de a forma kedvéért lemorogtam párszor. Mászkáltunk vele ide-oda. Mindenkinek tetszett, akinek bemutattuk. A fajtáját illetően Gazdiék kiegyeztek abban, hogy a sivatagi rókához biztosan köze van. Amúgy igazi lelencgyerek, ember meg nem mondja, miből van, azon kívül, hogy kutyából. Meg sivatagi rókából. Csak meg kell nézni a fülét, és látni.

Én nem igazán tudtam eldönteni, hogy tetszik, vagy nem tetszik, hogy itt van még egy négylábú.

Az tök jó volt, hogy a Kisgazdik figyelme megoszlott köztünk, így nem akartak mind a hárman egyszerre a fejemre mászni. Viszont Mizéke meg belemászott a vizestálamba, és játszott a játékaimmal. Meg velem is próbált, bár én még kérettem magam. És persze cuki volt.

Végül az EGY NAPból az lett, hogy Gazdiék vissza se vitték az ideigleneséhez. Ennek lassan három hete. Visszavonhatatlanul lett egy Mizékénk, papír is van róla. Mármint örökbefogadási szerződés.

Pár nap után már nem morogtam, ha ivott a tálamból, és játszani is hajlandó vagyok vele, bár ez a nagytesóság elég fárasztó. PasiGazdinak meg is mondtam, hogy lesz szíves megnevelni, ha már… Alakul is szépen a gyerkőc, már jár kutyasuliba, sőt, cukiskodott bemutatón is. A nevelésben én is segítek: szorgosan demonstrálom neki, mi az a „fekszik” és „marad”. Így én is kapok extra jutalomfalatot, Mizékével már megbeszéltük, hogy nem tanul túlságosan gyorsan, hogy az extra finomságok tovább tartsanak.

Kibővült a család. Most már én sem bánom. Ugyanúgy szeretnek, Gazdi ugyanúgy kényeztet, mint eddig, megnyugodtam, hogy nem leszek leselejtezve. PasiGazdi meg csak tanuljon, jövőre az őszi DASzE Kupán majd szurkolok nekik.

Gazdi itt piszkál, hogy mondjam el, tehát mondom: köszönik a Pacsinak, hogy bíztak bennük. Mondjuk az én ajánlásommal bízhattak is. Köszönik Zitának, Mimi ideiglenesének, hogy vigyázott rá, és nevelgette. Köszönik nekem (ez a minimum), hogy jófej vagyok vele.

Akinek pedig leesik az álla, hogy milyen helyes kutyái vannak Gazdiéknak (mert dicsérnek minket sokan, meg mondják Gazdiéknak, hogy nahát, milyen helyes kutyák), azoknak azt üzenem: tessék kifáradni a legközelebbi menhelyre. Drazsék, Mimik, és még ki tudja, kik várnak gazdira…

Pacsi:

Drazsé

A bejegyzés trackback címe:

https://agility-debrecen.blog.hu/api/trackback/id/tr507513234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása