Zserbó

2015.03.26. 20:35

Gyászol a DASzE. Az egyesületünk egyik alapító ebe, Zserbó tegnap itt hagyott minket…

Legutóbb, amikor láttam, már nem volt igazán jól, de azért még kint sétált az udvaron, miközben mi játszottunk és rohangáltunk a régi falkámmal. Mellette nőttem fel. Sokszor meghúzta a fülem, ha rossz voltam. Ő volt a falka öregje. Néhány hete még kijött a kutyasuliba, örült két- és négylábú barátainak, sőt háromszor kúszott is. És most elment.

Zserbót sokan ismerték, és sokan szerették. Bemutatókról, kutyasuliból, versenyekről. Volt, aki miatta kezdett kutyázni. Része volt abban is, hogy én Gazdiékhoz kerültem. Meséltem már, hogy Kisgazdi1 járt kutyás terápiára. Zserbó is sokszor ott volt. És ott látták Gazdiék, hogy milyen jó hatással vannak a kutyák Kisgazdira. Így lettem én. Ezt is köszönöm neki.

Rajtam kívül is nagyon sokan, nagyon sokat köszönhetnek Zserbónak, nem férne ide mind. Szeretett dolgozni akár agilityről, akár segítő munkáról volt szó. A magam, a családom, és a DASzE valamennyi tagja nevében köszönöm, hogy ismerhettünk. A Szivárvány Hídon túl majd találkozunk...

A bejegyzés trackback címe:

https://agility-debrecen.blog.hu/api/trackback/id/tr657307770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása