Az összes kullancs... 2.0

2015.05.09. 21:14

Kisgazdi1 vette észre. Illetve ő is csak a sebet a szakállamban. Gazdi frászt kapott, nem bírta eldönteni, hogy ez szemölcs, vagy már megint AZ…

Nézte a pofikámat (ami tök szép, szóval csak nézegesse), és aggódott. Ami nem csoda, mert szépséges ábrázatomon ezt látta:

 wp_20150509_14_33_08_pro.jpg

Végül hívta DokiNénit. Aki jó fej volt, vette a pánikot Gazdi hangjában. Elmentünk hozzá, én pedig egyből az autó alá bújtam előle. Persze azonnal megállapította: kullancs. Gazdi lesápadt, majd motyogott valamit, hogy akkor holnap délelőtt megyünk a rendelőbe szurira. Merthogy szombaton délután háromkor már ott sincs senki.

Mire DokiNéni közölte, hogy csudákat. Hozta a kulcsot, beültünk az autóba, és mentünk a rendelőbe. Ott legelőször bekötötte a számat. Néztem, hogy mi a szösz, de tulajdonképpen igaza van. Civilben is morgok rá. Aztán kiszedte belőlem azt a dögöt. És kaptam csípősszurit. Gazdi szerint fejlődök, tavaly ettől majdnem kiugrottam az ablakon. Utána ha szépen akarom magam kifejezni, ment a hasam. Még most is pihizek, még a porszívó sem érdekelt, pedig az az ősellenségem. De ma nem akartam kinyírni. DokiNéni azt mondta, hogy ha holnap is ilyen kókadt leszek, menjünk megint hozzá. Már csak ezért is össze kell kapni magamat.

Azért meséltem el ezt az egészet, mert tavaly (ha emlékeztek) babesiás lettem egy ilyen dögtől (http://agility-debrecen.blog.hu/2014/05/17/az_osszes_kullancs_monnyonle#more6177804 ). Ezt most nagy eséllyel megúszom, mert kaptam szurit. De az már világos: minimum kétfajta izé kell rám kullancs ellen. Mert nyakörvem most is van, ráadásul jófajta. Tavaly is volt. És mégis. Szóval vigyázzatok magatokra, ezek a dögök alattomosak. Ez a nyavalyás is megtalálta a szakállamat. Gyakorlatilag az egyetlen helyet, ahol hosszú a szőröm.

Most alszom tovább, de előtte még köszönöm Kisgazdi1-nek, hogy észrevette, Gazdinak, hogy elvitt szurira, és DokiNéninek, hogy bejött a kedvemért dolgozni.

 

Pacsi:

Drazsé

 

Ui.: Az összes kullancs monnyon le!!!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://agility-debrecen.blog.hu/api/trackback/id/tr387445962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása