Edzés, nyírás, verseny

2015.04.12. 20:47

A címből is láthatjátok, nem unatkozom.

Voltunk edzeni tegnap délután. Gazdi meg még mindig amiatt nyöszörög. Azt mondja, izomláza van. Szó se róla, futós pályánk volt, de hogy valaki ilyen puding legyen... Én ügyes voltam, pedig nagyon melegem volt. Annyira nem is akartam futni már a végén, de Gazdi sajtos párizsit lobogtatott. Azért pedig mindent... Egy dolgot rontott el Gazdi: ha rendesen végig gondolja, akkor ELŐBB megnyírat, és csak UTÁNA edzünk.

Igen, már sejtitek: ma délelőtt megnyírtak. Némi szakállat leszámítva tökkopasz lettem. Ez nem is baj, mint mondtam, melegem volt. Az már inkább gond volt, hogy a nyírógép nem nagyon akarta vinni a bundámat. Gazdi meg Rita valami aljzatszőrről, meg rasztáról magyaráztak. Végül ollóval is nekiálltak, és egyesült erővel közel három óra munkával sikerült megnyírniuk. Totál kipurcantam, megyek is aludni.

11115771_976120755733965_9051816758071191328_n.jpg

Ui: Majdnem elfelejtettem: jövő héten Medivid Kupa Gyulán. Ott lesz Rudi, Nugát, Nana, Ginny, Quimby, Amarok, Grazia, és persze én. Drukkoljatok nekünk, ha hazajöttünk, beszámolok!

 

Pacsi:

Drazsé

A bejegyzés trackback címe:

https://agility-debrecen.blog.hu/api/trackback/id/tr417361616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása