Aki kimarad, az lemarad(?)

2015.07.01. 21:12

Kimaradtam. Sok mindenből kimaradtam, ez a helyzet. Gazdi nem ért rá, én meg nem tudok vezetni. Még szerencse, hogy a többiek beszámoltak mindenről, és persze kaptam képeket is, amikből hoztam néhányat, hogy ti is lássátok: okom van morogni, amiért nem mentünk.

A versenyhírekkel kezdem: Cash, Ginny és Rudi szintet léptek, mindannyian A2-es versenyzők lettek. Össze kell kapnom Gazdit, hogy utolérjük őket. Funky élete első versenyén dobogós lett, Jar Jar pedig A1-ben állhatott fel a dobogóra, Tárnokon.

Zsuzsi Lengyelországban és Szlovákiában bírált, fülig érő vigyorral jött haza, vélhetően jó buli volt. Nekem még nincs útlevelem, de addig ugatok, amíg nem lesz. Jövőre én is menni akarok.

Mindezek mellett egy hét leforgása alatt három bemutatót is tartott a csapat.
Pallagon, Amarok gazdijának iskolájába diákönkormányzati napra mentek heten: Zsuzsi és Lili, Rebeka Amarokkal és Lunával, Szilvi a „másik” Lilivel, Zsófi és May, Ági Póker haverommal, Emese Fruzsival, valamint Kati mutatta meg, milyenek is az igazán jólnevelt kutyák.


Cigándra gyereknapra utazott a banda: Zsuzsi és Lilu, Ági és Póker, Zsófi és May, Sári és Kira, Emese és Fruzsi, Szilvi és Lili, Rita, Nugát és Lencsi, Kata és Bodza, valamint Tamás és Kati. Kisbusszal mentek, már csak ezért is jó lett volna menni. Még soha nem buszoztam. A képek tanúsága szerint megérte a hosszú út, nagy mókázás lett belőle fagyizással, Tiszában fürdéssel.

 

A harmadik bemutatót a Dorcas Campingben a Shogun Team nyári edzőtáborában lévő 36 kisgyereknek tartották. Ági és Póker, Zsófi és Molly, meg persze May, Sára és Kira, Emese és Fruzsi, Edit és Cash meg Jazz, Zsófi és Maya, Zsuzsi és Lili nagy sikert arattak a gyerekek és az edzők körében. Ott volt persze Kati, és korelnökünk, Ambrus is. A képeken láthatjátok, hogy a karatés "keményfiúk" (és lányok) is imádták a kutyákat.

 

EGYETLEN(!) buli volt, amire elmentünk: főzőcske volt a kutyasuliban. Bográcsban, paprikáskrumpli. Mi meg bandázhattunk, meg kunyerálhattunk kolbászt. Én rövid időre büntibe kerültem, mert fenékbe csíptem Pókert. Bírom a Krumpliorrút, nade hogy Mizékével akart játszani, az tűrhetetlen. Ő az én kutyám. Végül Gazdi lassan és érthetően elmagyarázta, hogy attól, hogy más is játszik Mimivel, nem veszik el tőlem végleg, úgyhogy hagytam a kiscsajt bulizni.

 

A munkából sem maradtunk ki: Sajben Szilvi tartott edzést a csapatnak. Gazdi a pályabejáráskor vakarta is a fejét, nehéz feladatot kaptunk. De Gazdi szerint Szilvi jól magyarázott, szóval kisebb-nagyobb hibákkal le tudtuk futni a pályát, és rengeteget tanultunk.

Itt olyan sok kép készült, hogy nagyon, ráadásul jók, úgyhogy nem válogattam, ezen a három linken lehet nézelődni:

 http://gallery.site.hu/u/rokalany/03/

http://gallery.site.hu/u/AmaRoxy4/szilvi_szemi/?g2_page=1

http://gallery.site.hu/u/kubiedi/dasze/150621/

Láthatjátok, nem unatkozunk. Jövő héten Gazdival megyek versenyre, szóval drukkoljatok nekünk. Illetve leginkább neki, mert ő szokott bénázni. Majd mesélek, milyen volt.

 

Pacsi:

Drazsé

 

A bejegyzés trackback címe:

https://agility-debrecen.blog.hu/api/trackback/id/tr857589262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása