Bemutatkozások 2. - Nana

2014.06.20. 05:38

Nanát bemutatni… Először azt hittem, könnyű lesz. Mert egy cuki csaj, egyszerűen imádnivaló. Komolyan. Én is imádom. Amikor Gazdival elkezdtünk kutyasuliba járni, először meg voltam ijedve. A többiek rohangáltak, meg labdáztak. Én csak lestem, hogy mi van. Aztán odajött Nana, és megpuszilt. Meg kedves volt, és nyugodt, nem vadult. Szépen elvolt velem, ez segített.

De írni róla – az már más tészta. Nehezebb, mint hittem, de igyekeztem őt alaposan kifaggatni.

1467398_551633148256915_1067690891_n.jpg

Az a bizonyos puszi...

 

Légy szíves, mesélj először kicsit a gazdidról! Mit kell tudni róla?

A gazdimat Lillának hívják. Az első kutyája szintén border collie, Paconak hívják. Vele főleg őrző-védőztek meg engedelmeseztek, az agilityt csak „kóstolgatták”. Nem értem, miért, Paco most, 12 évesen is egy örökmozgó, aktív kutya, de most nem lakhat velünk, mert a házunkban lakásonként csak egy kutyát engednek. Micsoda hülyeség. Így Paco most Miskolcon van, a gazdim szüleinél, de reméljük, hogy előbb-utóbb ide költözhet.

22143_106694102679968_1726453_n.jpg

Pacoval (ő a zordabb tekintetű, kevesebb fehér bundával, én már itt is cukin nézegetek)

 

Te hogy kerültél Lillához?

Szeretett volna még egy bordert, ezért lettem én. Elárulok egy családi titkot: a nevemet én választottam. Eredetileg Angie voltam, de amikor Lilla meg akart tiltani valamit, akkor „nem” helyett azt mondta, „nana”. Ezért úgy gondoltam, így hívnak.

Szépségemet mutatja, hogy amikor kiállításokra jártunk, az összes megnyerhető címet begyűjtöttem. Utána már nem is volt semmi kihívás a dologban, abbahagytuk. Próbálkoztunk tereléssel, elvégre juhászkutya volnék, vagy mi a szösz, de ez sem volt az igazi. Nem mintha nem lettem volna ügyes, de sajnos túl messzire kellett utazni a képzéshez, gyakorláshoz, ez hosszú távon nem volt vállalható.

Aztán amikor Lilla Debrecenbe jött egyetemre, én is vele jöttem, és végleg itt ragadtunk.

376336_337175712965138_401456486_n.jpg

Ilyen szépsépges vagyok

 

Mikor kezdtél agilityzni?

Kb. egy éve. Örülök, hogy végre sikerült rávenni a gazdimat, én is nagyon szeretek edzésekre járni. (És még tehetséges is a csaj, az első versenyén rögtön két hibátlan futammal indított – Drazsé megjegyzése)

DSCF8399.JPG

Harmadik hely az első versenyünkön

 

Milyen terveid vannak?

Egyenlőre mindenhova követem a gazdimat. Bárhová megy, én is megyek. Meg kell mutatnunk a világnak, milyen szuperkutya vagyok. De ez nem gond, tudok jókislányként viselkedni, bárhová beengedhetnek, nem rágcsálok, nem harapok, nem morgok, nem legelem le a növényeket.

Távlati terveim között szerepel terápiás vizsga megszerzése. Szeretem a gyerkőcöket, és azt hiszem, ők is engem. A te Kisgazdijaid is szeretnek, tudok bánni a gyerekekkel. Azt hiszem, jól nevelem a gazdimat, még sok klassz dolgot fogunk csinálni együtt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://agility-debrecen.blog.hu/api/trackback/id/tr116388127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása