Bemutatkozások 3. - Amarok

2014.06.27. 07:37

Először is meg kellett kérnem, hogy üljön le. Ami azt illeti, többször is. Mert ez a kutya nem és nem tud nyugton maradni. Megy, dolgozik, lohol. Azért valahogy csak sikerült kifaggatnom.

Amarok következik.

Téged is a gazdidról kérdeznélek először. Én nagyon kedvelem, mindig kapok tőle vakarászást meg kaját, tehát jó fej, de azért mesélj róla!

Rebi nagyon rendes gazdi, bár néha szigorkodik velem. Például amikor edzésen nem én futok, és kiabálok, hogy „deakkoriséntudomjobban”, mindig rám szól, hogy hallgassak.

De mondom, rendes. Még az ágyába is beenged (engem bezzeg SOHA nem engednek be Gazdiék az ágyba – Drazsé).

Egyébként még tanul, és természetvédelemmel szeretne majd foglalkozni.

10501504_680597158674818_2109976217_n.jpg

Munkában                      

Te vagy az első kutyája?

Á, dehogy. Az első kutyus, aki közel került hozzá, Füsti. Ő egy puli. Rebeka nagyon szereti (már 14 éves), annyira, hogy egyszer még együtt is aludt vele a kutyaházban, amikor kicsi volt. Nem volt ezzel semmi baj, épp csak a szülei nem tudták, hova tűnt Rebi, és órákon át keresték. Füsti ma már 14 éves, kitűnő egészségnek örvend.

Neki egyébként születtek kölykei is, közülük Pamacs maradt a családdal. Vele kezdett Rebeka agilityzni, de még nem versenyeztek.

Füsti.jpg 

Van folytatás is?

Hajjaj, de mennyire. Elég nagy a falkánk. Először Füsti mellé egy berni pásztor érkezett, Tappancs. Őt én sajnos nem ismertem, 2010-ben átkelt a szivárvány-hídon, de azt mondják róla a többiek, hogy ritka okos és engedelmes kutya volt. Képes volt órákig helyben maradni, ha kellett.

Tappancs.jpgTappancs

Pamacs.jpg

Pamacs

Tappancs halála után érkezett egy briard, Árnika. Kimondottan sport célra, sokáig klasszul is ment minden. Aztán egyik edzésen leszakadt a farkaskörme (merthogy a birardoknak kettős farkaskörmük van). Leműtötték neki, de azóta, ha ugrania kell, húzza a lábát, így most, 5 évesen a házat őrzi.

Árnika.jpg

Árnika

Van még egy kutyus, aki Rebi nagyszüleinél lakik, szintén Tappancs néven. Ő is közel áll a gazdimhoz, hiszen ő nevelte fel. Ezt szó szerint értsd, ugyanis elpusztult a mamája, és Rebi etette cumisüvegből.

Másiktappancs.jpg (Másik)Tappancs

Ha jól sejtem, most jössz te... Héé, ne rohanj el, nem a pályán, hanem a sztoriban!

Upsz, bocsánat. Igen, itt kerültem én a képbe. A gazdim már nézegette a bordereket, mert úgy döntött, komolyan szeretne az agilityvel foglalkozni. Engem a Forestry Farm Kennelből vettek 2012-ben, azóta vagyok a társa mindenben. Na jó, suliba nem mehetek vele. Fél éve kezdtünk versenyezni, egész jó eredményekkel. Nagyon élvezem az edzéseket, legszívesebben folyton a pályán lennék.

Ráadásul a versenyeken meg az edzéseken egy csomó klassz embert és kutyát megismertünk.

Kati néni, az edző ráadásul jól ismer minket, Rebinek óvó nénije volt, szóval pontosan tudja, hogyan kell rá hatni. Szerintem jó páros vagyunk.

Most viszont mennem kell, mert tényleg ÉN JÖVÖK!

A bejegyzés trackback címe:

https://agility-debrecen.blog.hu/api/trackback/id/tr916431321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása